pühapäev, 4. november 2012

Alguses oli kaart/ First cards/ Первые открытки.


Igal asjal on oma algus (lõpust me praegu veel ei räägi), nii ka minu teekond Scrapbookingu maailma poole algas ühest kaardist. Seda võiks nimetada teadlikuks alguseks, sest ma olen ka varem aeg-ajalt paberist (ja mitte ainult) midagi meisterdanud nö oma väikese pere tarbeks (pereliikme sünnipäev või mõni muu püha). Siin aga tekkis soov üllatada häid tuttavaid oma tehtud kaardiga, eriti kui tegemist oli sellise tähtpäeva tähistamisega nagu seda oli 25. pulma-aastapäev. Ja nii ma siis istusingi kevadiselt jahedal õhtul, aasta oli 2010, meisterdama kaarti sellest, mis oli nö käepärast. Ideid ja mõteid tuli palju ning kõik nad hakkasid vaikselt kuhjuma ning tuligi lõpuks teha valik lähtudes minu hetke teadmistest ja oskustest.
Ja nii valmis ühe kaardi asemel terve kaartide seeria, mille ühiseks elemendiks oli kuivatatud roosi õielehed. 




Siis aga tuli otsida inspiratsiooni internetist, kus ma siis sirvides kaardi teemalisi veebilehti sattusin Scrapbookingu termini peale ja selat edasi Quillingu, Kirigami, Bonbonniere, Candy Bouquets, Little Topiaries jne.

Aga teadmistest ainuüksi ei piisa, kindlasti tuleks neid ka rakendada. Üht-teist proovida, katsetada ja omavahel sobitada. Nii ma siis vähehaaval alustasingi ja võtsin alguses käsile paela ja lipsu ning sellest sünnis järgmine kaartide seeria...





Paeltelt ja lipsudelt läksin sujuvalt üle sulgedele ning tulemuseks oli selline kaartide seeria...









Aga kuhu jäid pärlid? Siin nad tulevadki ning nende kaaslaseks on Distress Ink...


Ja natuke pitsi ning kristalle...


Niivõrd aktiivseks kujunes siis minu kõikide tulevaste tegemiste algus...8)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar